Sayfalar

21 Nisan 2012 Cumartesi

~~DOLMUŞ DİYALOGLARI~~


Bu günde sizlere bir kaç tane domuş diyaloglarından behsederek güldürmek istedim :)

Eve gitmek üzere Bakırköy dolmuşu bekliyordum. Sigaramın kalmadığı aklıma gelince önünde durduğum Tekel bayiine girecekken minibüs geldi.
Apar topar bindim. Şoföre parayı uzatıp,
- Bir Monte Carlo dedim!
Adam birkaç saniye yüzüme bakıp
- Abi bu Bakırköy e gider diye cevap verdi .
İşte o an benim ve şoförün bittiği andır. :)


Dolmuşa binen bir hanımefendi kafası karışık ve güler yüz ifadesi ile "Mükemmel bir yerde inebilir miyim?" diye sorar.
Şöför kadını indirirken : "" Buyrun size layık değil ama!! "" diye karşılık verir. :)


Yolcu musait bi yerde inmek ister ama dili surşer;
- Musait bi yerde iner misiniz?
Şöför :
- Niye sen mi kullancan arabayı. '' diye cevap verir. :)

Ankara da, çok sıcak bir gunde, dolmuştaki bir kokona yelpazesiyle
-Şöfeer bey klimayı acar mısınız çok sıcak oldu demisti.
Pala bıyıklı şöför amca teyzeyi bir sure süzdükten sonra, kapıyı açıp açıp kapatmaya basladı..) :)


İstanbul 'dayiz …
Dolmuşa bindik, dolmuş doldu, tam kalkicak, elemanın bir açtı kapıyı,
içerde tıkış tıkış oturmuşuz, önde 3 kişi arkada 4 …
Eleman hala bir umut sordu :
- Kaptan, yer var mı ?..
Şöför de arkasını dönüp cevap verdi :
- Bilmiyorum, üst kata bir bak bakalım.. :)


Pek dolu olmamasına rağmen minibüs hareket etmek üzereydi..
Tam o anda kavga ettikleri her hallerinden belli olan iki arkadaş minibüse bindi.
Birbirlerinin yüzüne bile bakmıyorlardı çocuklardan biri şoföre parayı uzattı.
- Abi bir öğrenci bir de hayvan alır mısın ?.. :)


Hiç yorum yok: